lørdag 18. august 2012

loppemarked/ skjærgårdstreffen

I dag er det årlige loppemarkedet ( det eneste jeg ihvertfall får med meg hvert år) fordi auksjonen etterpå er gørrgild ,loppemarkedet er på frydendal kirke i risør og her har jeg gjordt noen ordentlige kupp ,derfor er det blitt tradisjon hvert år .
Har stått opp altfor tidlig i dag og røyker , drikker kaffe og hører på radioen på full guffe ( har vel lopper i blodet), det regner nemlig og det var ikke det været jeg hadde bestilt !, men reise skal vi uansett jeg , helene og sander for det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær, gjør jeg noen kupp i dag skal de avbildes :)så kommer bildene senere ,
I natt skal vi sove på Hove og faktisk nyte noen dråper vin og litt i kaffen det er trekkspill festival og vi må spenne og sjøl i raua for er absolutt ikke noe flinke til å være sosiale ( eller jeg er ikke) jeg skulle gjerne bare vært hjemme i min borg , min svigerinne har et skilt hengende i gangen , som jeg absolutt skulle hatt ," mitt hjem er min borg" står det på det og den setningen har jeg virkelig skjønt betydningen av det siste året , vet ikke helt når e skal bli supersosial igjen som jeg faktisk alltid har vært , men klarer ihvertfall å tvinge meg sjøl ut av og til
nei nå klør  loppene så må gå :):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar