mandag 4. mars 2013

Hyttetur

Tenk å være så heldig å få låne en liten perle langt fra allfarvei oppi skauen på toppen av et fjell, akkurat det har jeg fått.
Kansje jeg har mer behov en andre til å bare forsvinne til ensomheten og stillheten vekk fra all kjas og mas , kun labbe rundt og tenne lys ,fyre i peisen ,kjenne på stillheten med håret til alle kanter usminka og fin.
Den følelsen trengs ,uten at mobilen er på ,ikke strøm og vann ,rett og slett leve litt som i gamle dager .
Før hadde vi campingplass på Hove ,deilig det og med masse folk , men synes det var deiligst når en bare kunne sitte i sitte å sine egne hagemøbler og nyte dagen og bare studere folk , men slippe og snakke med så mange ,men til slutt ble hele osasen brutt da plutselig mange ville snakke med en og venner og bekjente kom til ,det trengte jeg ikke rett og slett ,jeg trenger ro ......helt stillhet hvor man kan trekke seg vekk og kjenne på at dette trenger jeg ..
Kansje det er fordi at jeg er ihvertfall sånn at til hverdags  er jeg super sosial ,jobber ,flyr fra hit til dit ,ordner opp og styrer , har vanskeligheter med å si nei ,kansje det er nettop derfor jeg setter så pris på å trekke meg helt tilbake ,hente meg inn ,.....
denne helga var christina ,kjæresten Håkon og bestemor lillehjerteknuser "sander " som var med ,vi kosa oss ,gikk turer og måka ,spilte og lo ,alt som hører en hyttetyr til , gleder meg allerede til neste gang...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar