onsdag 7. mars 2012

En helt vanlig onsdag..

Har som vanlig en sander gutt som kjører biler på stuebordet ,,vi pleier og som regel og komme oss ut men idag er det skikkelig ufyselig vær så vi går ingen vei ,, setter på radioen og tenner noen lys og gå leike litt husmor som vanlig ,,
Fikk tlf i stad at endelig er gravstøtta til mamma på vei til å bli ferdig ,,skal bli godt å få den på plass er liksom så stusselig å pynte rundt et kors som de ikke engang har klart å få et navn på..at stenien kom på nesten ti tusen er jo heller ikke noe bombe,,og da har jeg prøvd å gjøre det billig for jeg er jo smertelig klar over at det skal betales av min lommebok og ingen andres ,hvordan det skal gå vet ikke jeg .
siden jeg nå har byttet blogg og bare holder meg til denne var det rart og sitte å lese igjennom alle de tunge dagene som er prøver å være lett til sins på ,,evig optimist ,det er meg det !
men man har ikke store valget for livet går videre ,,har liksom begynt på et nytt kapittel i livet nå de første 8 mnd etter 17 juli er over ,avisene lar oss bli minnet på at saken snart kommer opp ,,jeg har hatt mange lange tunge dager for min kjære bror har hatt et ønske om å ikke leve mer ,,det eneste jeg kan gjøre er å fortelle han at vi er glad i han og han har noe å leve for ,,men hva??han tror ihvertfall¨på meg og det er det viktigste ,,rettsaken begynner 23 april og vi / jeg stålsetter meg for alt jeg må face ,,gudsjelov så vet jeg endel stygge detaljer som ikke er kommet ut enda men det blir nok de 6 tøffeste dagene på lenge ,, og frykte før og etter at det skal skje noe mer rundt ronnny er der jo pluss at alle her hjemme skal forsatt stå oppreiset og leve livet videre ,,har erfart til nå at det er jaggu ikke bare bare ,,
hører liksom en sang på radioen plutselig hvor refrenget går" what doesnt killyou,make you stronger" og må tenke litt på det mens e kikker ut på regnværet .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar