lørdag 10. mars 2012

Høner på morgenbesøk

Ikke en, men to faktisk
Lørdagsformiddag og jeg står og beundrer tomat plantene mine som akkurat har begynt å spire da ,jeg tusler ut i tøflene for å hive noe søppel,, rett på utsida trappa står det 2 høner!
Ikke viste jeg at man kunne kvekke så av høner men jeg løp inn igjen og inn til naboen ,min svigerdatter Helene og sander kommer ut og det viser seg at det er naboens høner som er på vift ,de er helt tamme så helene mater de med knekkebrød og sander får snakket litt og peker ivrig .
se!!
sander synes hønene var veldig fine:)
                                                         


vi får ringt naboen og ho får jagd hønene sine hjem,dette må absolutt vøre frittgående høns:)

Leif jacob følger nøye med


1 kommentar:

  1. koselige bilder ,og så flink du er til å fortelle,hilsen Liv

    SvarSlett