fredag 16. mars 2012

Med tusen tanker i hodet,,,

Onsdag 14 mars var vi i skien hos bistandsadvokat Heidi Ysen som er et fantastisk medmenneske
,,jeg og Torebjørn hadde prøvd å stålsette oss for vi viste at detta ble en tøff dag ,, vi skulle gå igjennom avhør ,bilder og detaljer fra 17 juli.
Men kunne vel adri drømt om at det var så ille ,jeg hadde prøvd å tenke at dette blir verre en du tror også ble det enda verre
,Heidi har vært advokat i mange år og har hatt mange av Norges store drapssaker forteller oss når vi kommer at dette er noe av det verste ho har sett,
Jeg har selfølgelig tausehetsplikt ang detaljer ,men fikk beskjed denne dagen at jeg når drapssaken starter 23 april, ikke bare skulle vitne men at jeg faktisk skal følge saken fra dag 1 ,,sitte i rettsalen sammen med de to drapsiktede og høre på alle avhør og forklaringer ,
,gudsjelov med heidi ved min side ,,media kommer til å være der og alle som vitner har jeg desverre et forhold til på et eller anna vis ,,Du må være sterk får jeg beskjed om ,men tror ingen mennesker er så sterke ,,de siste dagene har jeg lagt med tidlig ,huset svirrer og tankene og bildene kommer igjen og igjen ,,og enda skal en gå sånn i noen uker til å vente ,det som er det verste med alt er at dette er min lillebror som jeg alltid har passet på ,og er så glad i , han har gjodt noe grusomt  og må straffes noe jeg selfølgelig er enig i men kjenner at jeg blir revet i to følelsesmessig  .denne gangen kan jeg ikke redde han eller kjefte ut noen for å ha gjordt dårlig arbeid denne gangen må han sone resten av livet for en umenneskelig handlig som ikke kan ynnskyldes ,jeg vet jo at de er" to" om dette og jeg vet jo detaljer og jeg vet at rettferdigheten seirer må stole på at kripos og rettsvesenet vet hva de gjør ,,det eneste jeg kan gjøre er å sitte som en søster og datter på mammas vegne og beskue alt som skjer i dissse dagene
,håper bare media lar meg være i fred og ikke siterer noe jeg sier i vitneboksen for jeg er dønn ærlig og pakker ikke inn noe, for i motsetning til hva alle tror om meg skal jeg på et sett og vis leve videre etter dette ,,,

4 kommentarer:

  1. fantastisk..rett og slett

    SvarSlett
  2. Så bra ,du er knalltøff skjønner ikke åssen du kan stå oppreiset og smile til verden finnes ikke mange som deg ,gleder meg til å ha en egen privat side og følge med på ,er mye mer intressant enn å lese avisa

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler du er sterk ,jeg ser opp til deg og du er et forbilde,hilsen cesilie <3

    SvarSlett
  4. du har rett,INGEN er så sterke, men om det er noen som skal klare det, er det deg. Husk du har mange som er glade i deg. Ta vare på deg selv og familien din. Og for all del, spør om hjelp og støtte når du trenger det. Du skal ikke klare alt alene...

    SvarSlett